شهرداری خرمشهر بیش از 100 میلیارد تومان بدهکار است

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران، فاخر ربیعی صبح امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران و قهرمانان پاورلفتینگ 2018 روسیه در اتاق بازرگانی خرمشهر اظهار کرد: شهرداری خرمشهر حدود 85 میلیارد تومان به تامین اجتماعی و 22 میلیارد تومان نیز به دارایی بدهی دارد که مربوط به سال های گذشته است.

شهرداری خرمشهر بیش از 100 میلیارد تومان بدهکار است

وی اضافه نمود: تاکنون سیاست هایی برای تصویه بدهی ها اتخاذ گردیده است که امیدواریم نتیجه مطلوب حاصل گردد.

عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر بر لزوم همدلی برای رونق فضای کسب و کار در خرمشهر تاکید کرد و اظهار داشت: لازمه بهبود شرایط شهری و معیشت احساس مسئولیت و همدلی و عدم بی تفاوتی در خصوص مسائل شهرستان است و همه دستگاه ها و مردم باید نسبت به وضعیت شهرستان، اتفاقات و آینده آن احساس مسئولیت نمایند.

ربیعی همچنین از حضور گردشگران عراقی در بازارهای منطقه به عنوان یک بستر برای توسعه یاد کرد و اظهار داشت: با حضور گردشگران عراقی بستر برای بهبود بازارها و تبدیل بازارهای قدیمی شهرستان به محل های مدرن و احداث بازارچه های جدید فراهم گردیده است.

وی اضافه نمود: حضور گردشگران در کشورهایی همچون امارات متحده عربی و ترکیه یکی از مهمترین دلایل پیشرفت آنها است و مخالفت با ورود عراقی ها می تواند مانعی سد راه توسعه خرمشهر باشد که به جای مخالفت باید سعی در استفاده از این بستر ایجاد گردیده کرد.

عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر در ادامه از برگزاری انتخابات شورای شهر خرمشهر برای انتخاب هیئت رئیسه جدید بعد از 28 مرداد ماه اطلاع داد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 27 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 8

به "شهرداری خرمشهر بیش از 100 میلیارد تومان بدهکار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری خرمشهر بیش از 100 میلیارد تومان بدهکار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید