شناسایی و دستگیری تیم های القاکننده شبهه در کنکور 99 ، کلید های منتشرشده از آزمون جعلی و با هدف کلاهبرداری است

به گزارش مینی نت، سخنگوی سازمان سنجش اظهار داشت: تیم های القاکننده شبهه در آزمون با ارسال عکس از حوزه های امتحانی و سوالات آزمون شناسایی شده و به زودی دستگیر می شوند.

شناسایی و دستگیری تیم های القاکننده شبهه در کنکور 99 ، کلید های منتشرشده از آزمون جعلی و با هدف کلاهبرداری است

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران بیان نمود: حفاظت آزمون سازمان سنجش آموزش کشور با همکاری دستگاه های امنیتی انتظامی تیم هایی در استان های فارس و استان های غربی که تعیینا جهت ارسال عکس از حوزه های امتحانی و سوالات بعد از آغاز آزمون برنامه ریزی نموده بودند شناسایی و جهت اقدامات بعدی به مبادی ذیربط معرفی نموده است که بزودی دستگیر خواهند شد.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: براساس آنالیز های بعمل آمده اصولا هدف این افراد از ارسال عکس تقلب نیست بلکه القای شبهه در آزمون است.

زرین آمیزی گفت: طبق آنالیز های فنی و دقیق سازمان سنجش، اعلام می کنیم که تمامی کلیدهای منتشر شده در فضای مجازی تا امروز کذب و جعلی و باهدف کلاهبرداری بوده است و هیچکدام با جواب های کلید سازمان مطابقت ندارد که داوطلبان جهت اطمینان بیشتر می توانند روز دوشنبه کلیدهای منتشر شده در سایت سازمان را با این کلیدها و نوع دفترچه ها مقایسه نمایند و کذب بودن آنها تعیین می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1133

به "شناسایی و دستگیری تیم های القاکننده شبهه در کنکور 99 ، کلید های منتشرشده از آزمون جعلی و با هدف کلاهبرداری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی و دستگیری تیم های القاکننده شبهه در کنکور 99 ، کلید های منتشرشده از آزمون جعلی و با هدف کلاهبرداری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید