شمار قربانیان کرونا در مسکو از 260 نفر گذشت

به گزارش مینی نت، طی روز گذشته در پایتخت روسیه، 28 بیمار مبتلا به عفونت کرونا جان باختند و بدین ترتیب، تعداد کل قربانیان ویروس کرونا در شهر مسکو به 261 مورد افزایش یافت و تعداد کل مبتلایان این شهر از 29هزار نفر فراتر رفت.

شمار قربانیان کرونا در مسکو از 260 نفر گذشت

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در پایتخت روسیه شب گذشته اعلام نمود که در مسکو 28 نفر دیگر که به عفونت ویروس جدید کرونا آلوده شده بودند، جان خود را از دست دادند. سن این بیماران از 30 تا 93 سال بود و بیشتر آنها از بیماری های همزمان دیگری رنج می بردند.

بر اساس اطلاعات این ستاد، بدین ترتیب از زمان آغاز همه گیری کرونا در پایتخت، در مجموع 261 بیمار مبتلا به این عفونت جان باختند.

در خبر دیگری گزارش شده که مقامات مسئول پایتخت تصمیم گرفته اند تا رژیم خود انزوایی (قرنطینه خانگی) در شهر مسکو و حومه آن، حداقل تا بعد از تعطیلات جشن پیروزی ، 9 ماه مه (20 اردیبهشت ماه) تمدید گردد.

به گفته مسئولان امر، اکثریت قریب به اتفاق ساکنین پایتخت و منطقه مسکو، رژیم خودانزوایی را رعایت می نمایند. و ادامه اجرای مقررات محدودیت تردد شهروندان این امکان را فراهم می نماید تا از رشد تصاعدی گسترش بیماری کرونا جلوگیری گردد. در حال حاضر افزایش تعداد افراد آلوده به ویروس کرونا در کل منطقه مسکو 12 الی 15 درصد در روز است.

لازم به یادآوری است، طبق اطلاعات منتشره در روز سه شنبه، تنها طی یک روز در روسیه ،5 هزار و 642 مورد جدید مبتلا به عفونت ویروس کرونا مشاهده شده و 51 بیمار در اثر این بیماری درگذشتند. 45.5 درصد از افراد آلوده جدید ، هیچ علائم بالینی این بیماری را نشان نمی دادند.

بیشترین موارد جدید کرونا ، یعنی 3 هزار و 083 نفر فقط در شهر مسکو ثبت شده و در مجموع در کل دوره شیوع بیماری کرونا، تعداد مبتلایان در پایتخت روسیه به 29 هزار و 433 نفر رسیده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 959

به "شمار قربانیان کرونا در مسکو از 260 نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار قربانیان کرونا در مسکو از 260 نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید