سنجش آلودگی سوخت کشتی ها با ساخت NMR محقق می شود

به گزارش مینی نت، دو شرکت اروپایی با همکاری یکدیگر پروژه ساخت دستگاه NMR برای استفاده در مقاصد خاص نظیر سنجش آلودگی در سوخت کشتی ها را آغاز کردند.

سنجش آلودگی سوخت کشتی ها با ساخت NMR محقق می شود

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، شرکت نانالیز ساینتیفیک (Nanalysis Scientific) بیان نمود که این شرکت وارد همکاری مشترک با شرکت بوش (Bosch) شده است تا با همکاری یکدیگر اقدام به توسعه دستگاه رزونانس مغناطیس هسته ای (NMR) کنند. این دستگاه برای آنالیز سوخت در کشتی برای کشتی های باری به کار گرفته خواهد شد، کاری که توسط استاندارد های جدید زیست محیطی به منظور جلوگیری از به کارگیری سوخت های آلاینده، اجباری شده است. این کار مشترک از نوامبر سال 2019 آغاز شده و پیش بینی می شود که تلاش مشترک این دو شرکت تا دسامبر سال 2021 به طول انجامد و در نهایت دستگاه موردنظر تولید و به بازار عرضه شود.

رایدر گراپ از گروه نوآوری اجلی شرکت بوش می گوید: من بسیار خوشحالم که با شرکت نانالیز همکاری می کنیم. بوش شرکتی پیشرو در سطح جهانی در کوچک سازی دستگاه های اندازه گیری برای مقاصد صنعتی خاص است. پیش بینی می کنیم که طی هفت سال آینده فناوری NMR در محیط های صنعتی از قبیل: کارخانه ها، آزمایشگاه های سیار، کشتی ها، کامیون ها، خودرو و تلفن های همراه رواج پیدا کند. ما اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت داریم و معتقدیم که کار با نانالیز فرصتی برد-برد است تا بتوانیم محصولات کوچک با کاربرد های خاص را با نام تجاری بوش تولید کنیم.

شان کراکیوسکی بنیان گذار و مدیرعامل شرکت نانالیز می گوید: کار با یکی از پیشروان جهانی مثل بوش گامی کلیدی در اجرای راهبرد رشد برنامه های کاربردی صنعتی ما است. ما به دنبال توسعه فناوری NMR در نسل چهارم صنعت هستیم و برای این کار اقدام به کوچک سازی NMR کرده ایم. مشارکت با شرکت بوش این پتانسیل را دارد که ما بازار خود را گسترش بدهیم. ما مشتاق به همکاری با تیم شرکت بوش هستیم و پیش بینی می کنیم که این همکاری مشترک منجر به تولید محصولات جدیدی شود که بازار در حال رشد NMR را گسترش خواهد داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 599

به "سنجش آلودگی سوخت کشتی ها با ساخت NMR محقق می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنجش آلودگی سوخت کشتی ها با ساخت NMR محقق می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید