ستاره آرژانتینی یوونتوس جدا خواهد شد؟

به گزارش مینی نت، ممکن است گونسالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی یوونتوس در تابستان سال جاری از این تیم جدا گردد.

ستاره آرژانتینی یوونتوس جدا خواهد شد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نظر می رسد یوونتوس در تابستان سال جاری به دنبال خرید یک مهاجم طراز اول است و اگر این اتفاق رخ دهد، جدایی گونسالو ایگواین از بیانکونری قطعی خواهد بود. مادر این مهاجم 32 ساله دچار بیماری شدیدی شده و به همین اخبار حاکی از احتمال بازگشت او به آرژانتین است.

از ریورپلاته به عنوان جدی ترین مشتری گونسالو ایگواین نام برده شده است و البته باشگاه های از لیگ برتر مانند ولورهمپتون و نیوکاسل نیز بی میل به خرید او نیستند. گونسالو ایگواین تجربه چندان خوبی از بازی در لیگ برتر و چلسی نداشت و باید دید آیا او حاضر به بازگشت دوباره به انگلیس خواهد بود یا خیر.

اما امروز نشریه توتواسپورت در گزارشی مدعی شد بیانکونری مسئله ای با جدایی گونسالو ایگواین ندارد، اما کمتر از رقم 18 میلیون یورویی حاضر به فروش این بازیکن نخواهد شد. بیانکونری برای دریافت ایگواین از ناپولی در سال 2016 مبلغ هنگفت 90 میلیون یورو را پرداخت کردند و او در 139 بازی پیروز به زدن 63 گل شد که هشت تای آن در فصل جاری به ثمر رسیده است. اگر یوونتوس پیروز به فروش ایگواین با رقم مورد نظرش نشود، ممکن است او تا خاتمه قراردادش تا تابستان سال 2021 در تورین بماند و آنگاه یووه را به مقصد باشگاه مورد علاقه اش ترک کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 992

به "ستاره آرژانتینی یوونتوس جدا خواهد شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره آرژانتینی یوونتوس جدا خواهد شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید