سانچس: باید قهرمانی در جام ملت ها را خیلی زود فراموش کنیم

به گزارش مینی نت، سرمربی تیم ملی فوتبال قطر به فکر بازی های پیش روی این تیم در کوپا آمه ریکا است و اعتنایی به موفقیت های قبل ندارد.

سانچس: باید قهرمانی در جام ملت ها را خیلی زود فراموش کنیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از AFC، تیم ملی فوتبال قطر یکی از تیم های حاضر در کوپا آمه ریکا 2019 خواهد بود. قطر اولین تیم از منطقه غرب آسیا است که حضور در این رقابت ها را تجربه خواهد نمود.

فیلیکس سانچس، سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال قطر درباره حضور در این رقابت ها، گفت : ما بی صبرانه منتظر آغاز مسابقات هستیم. هدفمان این است که بهترین بازی های خودمان را در این دوره به نمایش بگذاریم. قطعاً حضور در کوپا آمه ریکا تجربه فوق العاده ای برای تمامی بازیکنان تیم ملی فوتبال قطر محسوب خواهد شد. مطمئناً بعد از مسابقات ما تیم بهتری خواهیم بود. ما در جام ملت های آسیا دیدیم که بازیکنانم رقابتی هستند و کوشش می نمایند که بازی به بازی بهتر شوند.

قطر در گروه B رقابت ها با تیم های آرژانتین، قهرمان 14 دوره مسابقات، کلمبیا و پاراگوئه هم گروه شده است.

سانچس که سرمربی عنابی ها در خاتمه سخنان خود، افزود: با رقیبان سرسختی روبرو شده ایم که صندلی خیلی بالاتری نسبت به ما دارند. بازی برابر این تیم ها به سود ما است. باید قهرمانی در جام ملت های آسیا را فراموش کنیم و به فکر بازی های پیش رو باشیم. از بازیکنانی که در اختیار دارم رضایت دارم و این را می دانم که توانایی درخشش در این رقابت ها را نیز داریم. ما از اینکه قهرمان جام ملت های آسیا شدیم به خود می بالیم ولی باید به فکر مسابقات پیش رو بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 210

به "سانچس: باید قهرمانی در جام ملت ها را خیلی زود فراموش کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانچس: باید قهرمانی در جام ملت ها را خیلی زود فراموش کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید