سارقان مسافرکش نما در شهریار دستگیر شدند

به گزارش مینی نت، خبرگزاری خبرنگاران- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و انهدام باند 5 نفره سارقان مسافرکش نما اطلاع داد و گفت: متهمان با 2 دستگاه خودرو تحت عنوان مسافر کش طعمه های خود را انتخاب می کردند.

سارقان مسافرکش نما در شهریار دستگیر شدند

از سفر با قیمت تورهای مسافرتی پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سردار ظهیری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت تحت عنوان مسافرکش در شهرستان شهریار، آنالیز موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی نهاده شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه با آنالیز های اجرا شده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی تعیین شد که اعضاء این باند 5 نفره همگی غیربومی هستند، اضافه نمود: سارقان با 2 دستگاه خودرو تحت عنوان مسافر کش اقدام به انتخاب طعمه های خود که غالبا جوانان بودند، می کردند و پس از طی مسافتی با تهدید سلاح سرد مسافر را به مکانی خلوت برده و پس از سرقت وسایل همراهش وی را در همان جا رها می کردند.

سردار ظهیری بیان داشت: با تحقیقات گسترده و کوشش های شبانه روزی پلیس، اعضاء این باند، شناسایی و با هماهنگی قضائی در مخفیگاهشان در شهرستان شهریار دستگیر شدند.

وی اضافه نمود: هر 5 متهم در بازپرسی های فنی پلیس به 40 فقره سرقت تحت عنوان مسافر کش در شهرستان های شهریار، ملارد و قدس اعتراف کردند.

سردار ظهیری در سرانجام اعلام کرد: ارتقاء امنیت اجتماعی در 6 شهرستان غرب استان تهران در دستور کار بوده و پلیس با جرایم خشن از قبیل زورگیری، سرقت به عنف و ... با جدیت برخورد خواهد نمود.

شهروندانی که به این شیوه از آنان سرقت شده است جهت تشکیل پرونده و پیگیری به پلیس آگاهی غرب استان تهران، واقع در شهریار - شهرک اداری مراجعه نمایند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی به شهروندان توصیه کرد: در تردد ها از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده نموده و به هیچ عنوان از خودرو های شخصی در سفر های شهری استفاده ننمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1219

به "سارقان مسافرکش نما در شهریار دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سارقان مسافرکش نما در شهریار دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید