رونالدو: من باعث پیشرفت مسی شده ام و او باعث پیشرفت من، هیچ مسئله ای برای شام خوردن با لئو ندارم

به گزارش مینی نت، ستاره پرتغالی یوونتوس می گوید رقابت چندین ساله اش با ستاره آرژانتینی بارسلونا به نفع هر دو بازیکن بوده است.

رونالدو: من باعث پیشرفت مسی شده ام و او باعث پیشرفت من، هیچ مسئله ای برای شام خوردن با لئو ندارم

به گزارش خبرنگاران، شبکه TVI بخش دوم مصاحبه اختصاصی خود با کریستیانو رونالدو را منتشر نموده است که در آن کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال راجع به رابطه اش با لیونل مسی صحبت نموده است.

رونالدو در این خصوص می گوید: من شک ندارم که مسی سبب شده که من بازیکن بهتری شوم و من هم باعث پیشرفت او شدم. چنین رقابت هایی زیبا و تحسین برانگیز است، حال می خواهد در فوتبال باشد یا هر رشته ورزشی دیگری. من کارهایی که لئو تا الان در دوران بازیگری اش انجام داده است را تحسین می کنم و او هم پیش از این علناً گفته است که افسوس می خورد که من لالیگا را ترک نموده ام. این هم به خاطر همان رقابت زیبایی است که درباره اش صحبت کردم. طبیعی است، این هم روی زیبای رقابت در فوتبال است. من با مسی رابطه حرفه ای بسیار فوق العاده ای دارم.

رونالدو در پاسخ به این سؤال که آیا هرگز برای صرف شام با مسی جایی رفته است، گفت: خیر اما چرا که نه؟ شاید در آینده چنین کاری انجام دادیم. من هیچ مسئله ای برای شام خوردن در کنار او ندارم. مسی آرژانتینی است، درست مانند همسر من.

کاپیتان تیم ملی پرتغال درباره آینده اش در این تیم هم گفت: من درهای بازگشت به تیم ملی را به خودم نبسته ام. تا زمانی که قدرت و انگیزه داشته باشم، همواره به تیم ملی پرتغال یاری خواهم کرد. فقط زمانی دیگر برای این تیم بازی نخوهم کرد که مرا نخواهند. بازی در جام جهانی قطر؟ راستش را بخواهید احتمالش را رد نمی کنم. فکر می کنم که می توانم در آنجا هم بازی کنم. من با تیم ملی پرتغال لحظات لذت بخش فراوانی را تجربه نموده ام و شاید در این پنج سال اخیر بیشتر. از من نپرسید چرا اما من عاشق بازی برای کشورم هستم.

رونالدو در پاسخ به این پرسش که آیا امکان دارد در یکی از تیم های باشگاهی کشورش بازنشسته گردد، عنوان نمود: من گاهی اوقات به پرتغال می روم، مخصوصاً به لیسبون و مادیرا. پرتغال کشوری است که می خواهم در آنجا زندگی کنم و شک ندارم که من و خانواده ام چند سال دیگر در آنجا ساکن خواهیم شد.

ژوائو فلیکس، بازیکن پرتغالی خوش آتیه ای که به تازگی از بنفیکا به اتلتیکومادرید پیوسته و در اندک مدت حضورش در این تیم تحسین برانگیز ظاهر شده است، موضوع سؤال دیگری بود که رونالدو درباره اش صحبت کرد.

او گفت: من واقعاً به توانایی های فلیکس ایمان دارم. او بازیکنی فوق العاده با پتانسیل فراوان است، اگرچه هنوز خیلی چیزها برای ثابت کردن دارد. با این حال من شک ندارم که او آینده موفقی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 307

به "رونالدو: من باعث پیشرفت مسی شده ام و او باعث پیشرفت من، هیچ مسئله ای برای شام خوردن با لئو ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو: من باعث پیشرفت مسی شده ام و او باعث پیشرفت من، هیچ مسئله ای برای شام خوردن با لئو ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید