راه اندازی بیمارستان صحرایی در تازه آباد

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دکتر بهمن روشنی گفت: در بازدید وزیر محترم بهداشت، ازشهرستان ثلاث باباجانی و نیز پیگیریهای فرماندار و نماینده مردم این شهرستان درمجلس شورای اسلامی ، بیمارستان صحرایی تازه آباد در محل دانشگاه پیغام نور برپا می گردد.

راه اندازی بیمارستان صحرایی در تازه آباد

وی با بیان اینکه درحال حاضر آماده سازی و زیرسازی محوطه بیمارستان صحرایی درحال انجام است، اضافه کرد: اقدامات لازم جهت جذب نیرو شامل پزشک متخصص، پزشک عمومی وکادر درمان انجام گردیده است. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه تعداد تختهای این بیمارستان حدود 50 تخت است، اظهارداشت :بخش بستری، اورژانس،اتاق عمل، رادیولوژی وزایشگاه ازجمله بخشهای این بیمارستان صحرایی است.

وی بافت کوهستانی وصعب العبور بودن را از مسائل مردم منطقه برشمرد و توضیح داد:بیمارستانی که در شهرستان ثلاث باباجانی درحال ساخت بود پس از زلزله سال گذشته و زلزله 5.9 ریشتری اخیر به دیوارهای آن خساراتی وارد گردیده که محتمل است سال جاری به بهره برداری نرسد لذا برآن شدیم که با برپایی بیمارستان صحرایی مشکل مردم منطقه را رفع کنیم.

دکتر روشنی با اشاره به اعزام نیروهای درمان به ثلاث باباجانی گفت: به طور متناوب تیم های تخصصی پزشکی جهت ویزیت بیماران به منطقه اعزام شدند ودرحال حاضر یک متخصص زنان از نیروهای داوطلب درحال خدمت است

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 39

به "راه اندازی بیمارستان صحرایی در تازه آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی بیمارستان صحرایی در تازه آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید