دو زن دیگر در هند قربانی تجاوز جنسی شدند

به گزارش مینی نت، خبرنگاران : مقامات پلیس هند روز گذشته اعلام کردند که در دو حادثه جداگانه در اطراف دهلی نو، دو زن ربوده شدند و مورد تجاوز جنسی قرار گرفتند.

دو زن دیگر در هند قربانی تجاوز جنسی شدند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، مقامات پلیس هند روز گذشته (پنجشنبه) اعلام کردند که در دو حادثه جداگانه در اطراف دهلی نو، دو زن ربوده شدند و مورد تجاوز جنسی قرار گرفتند.

یکی از مقامات پلیس گفت: در یکی از این پرونده ها، سه مرد با حمله به یک دختر 19 ساله در نزدیکی یک مرکز خرید در شهر قاضی آباد در اطراف دهلی نو، وی را ربودند.

رئیس پلیس این شهر در همین زمینه گفت: این سه مرد با ربودن این زن، وی را چندین بار مورد تجاوز قرار دادند که وی نیز با شکایت از این سه نفر پرونده ای را علیه آنان به جریان انداخت و با دستگیری آنها، دو نفر از آنان به جرم خود اعتراف کردند.

این در حالی است که حدود دو ماه گذشته در پی انتشار خبر تجاوز جنسی دسته جمعی به یک دختر دانشجو در دهلی، اعتراضات سراسر هند را فرا گرفت.

بسیاری از معترضان معتقدند که دولت نخست وزیر مان موهانگ سینگ عملکرد قابل قبولی برای توقف سوءاستفاده از زنان در این کشور 1.2 میلیارد نفری نداشته است. به گزارش مقامات پلیس، دهلی نو بالاترین رقم تجاوز جنسی را در میان شهرهای بزرگ هند دارا بوده و در هر 18 ساعت یک زن در این شهر مورد تعدی قرار می گیرد.

اطلاعات منتشره توسط دولت هند نشان می دهند که تعداد تجاوزات جنسی گزارش شده از سال 2007 تا 2011 به میزان 17 درصد رشد داشته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 495

به "دو زن دیگر در هند قربانی تجاوز جنسی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو زن دیگر در هند قربانی تجاوز جنسی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید