دستگیری سارقان حرفه ای با 40 فقره سرقت در شهرستان کهگیلویه

به گزارش مینی نت، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری سارقان حرفه ای سابقه دار با اعتراف به 40 فقره سرقت در شهرستان کهگیلویه اطلاع داد.

دستگیری سارقان حرفه ای با 40 فقره سرقت در شهرستان کهگیلویه

سردار مهدی انصاری اضافه کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت متوالی وسایل داخل خودرو، منزل، مغازه و اماکن خصوصی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان کهگیلویه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری 12 آن فرماندهی نهاده شد.

وی اظهار کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند، سه دزد آزاد شده از زندان را شناسایی و یکی از آنان را حین سرقت در یکی از روستاهای شهرستان کهگیلویه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متهم در بازپرسی اولیه به 40 فقره سرقت لوازم داخل خودرو و مغازه و دکه های داخل شهر و اماکن خصوصی با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

انصاری توضیح داد: مأموران طی عملیاتی غافلگیرانه در همان روز هر دو متهم دیگر را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد، وی با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه جرایم موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 946

به "دستگیری سارقان حرفه ای با 40 فقره سرقت در شهرستان کهگیلویه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری سارقان حرفه ای با 40 فقره سرقت در شهرستان کهگیلویه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید