دانشگاه هاروارد: از هر 16 زن آمریکایی یک نفر قربانی تعرض جنسی است

به گزارش مینی نت، نتایج یک بررسی آماری جدید که توسط دانشگاه هاروارد اجرا شده بیانگر آن است که از هر 16 زن آمریکایی یک نفر قربانی تعرض جنسی شده است.

دانشگاه هاروارد: از هر 16 زن آمریکایی یک نفر قربانی تعرض جنسی است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، نتایج یک بررسی آماری جدید که توسط دانشگاه هاروارد صورت گرفته بیانگر آن است که از هر 16 زن آمریکایی یک نفر قربانی تعرض جنسی شده است.

محققان این دانشگاه برجسته طی یک نظرسنجی از بیش از 3 هزار زن دریافتند، 6.5 درصد از آنها دچار تعرض جنسی شده اند و این درحالی است که آنها قبلاً هیچ رابطه جنسی نداشتند.

آمار و ارقام منتشر شده به خوبی نشان می دهد، بیش از 3 میلیون و 300 هزار دختر آمریکایی قربانی تجاوز جنسی شده اند. دخترانی که مورد تجاوز قرار گرفتند، جوان بودند و تقریباً یک سوم از آنها بارداری های ناخواسته را پشت سر گذاشتند.

لورا هاکسز، نویسنده اصلی این مطالعه می گوید: در این پژوهش افراد 18 تا 44 سال مورد بررسی قرار گرفتند و بررسی کلی تر حتماً آمار عجیب تری را ارائه می دهد.

پژوهش های صورت گرفته حاکی از آن است که یک زن از هر 5 زن آمریکایی در یک مقطع از زندگی خود مورد تجاوز قرار خواهد گرفت و یک سوم زنان نیز تحت نوعی خشونت جنسی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 366

به "دانشگاه هاروارد: از هر 16 زن آمریکایی یک نفر قربانی تعرض جنسی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه هاروارد: از هر 16 زن آمریکایی یک نفر قربانی تعرض جنسی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید