دانشجویان تبریزی در منطقه رضوانشهر 2000 ماسک توزیع کردند

به گزارش مینی نت، دانشجویان تبریزی در قالب کمپین کروما در یک راهپیمایی ضمن بیان نکات بهداشتی، اقدام به توزیع 2000 ماسک در منطقه رضوانشهر کردند.

دانشجویان تبریزی در منطقه رضوانشهر 2000 ماسک توزیع کردند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مقاطع تحصیلی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشجویان تبریزی با تجهیزات کامل از جمله، گان، شیلد، دستکش، ماسک و ارائه نکات بهداشتی منطقه رضوانشهر به توزیع 2 هزار ماسک رایگان پرداختند.

لازم به ذکر است، از سری فعالیت های کمپین کروما، راهپیمایی کرونایی با موضوع توزیع رایگان ماسک با حضور دانشجویان داوطلب همتایار سلامت اداره مشاوره علوم پزشکی تبریز و دیگر دانشگاه های استان با همراهی سازمان مردم نهاد امید سازان راه سلامت برگزار گردید.

دانشجویان داوطلب در این راهپیمایی با بیان نکات بهداشتی از جمله رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و جمع آوری ماسک های آلوده جهت پیشگیری از گسترش عفونت، عابران را به رعایت این موارد، ترغیب و تشویق کردند.

در راهپیمایی این هفته، دانشجویان داوطلب در راهپیمایی خود پلاکارد هایی با مضمون رعایت اصول بهداشتی و عکس شهدای مدافع سلامت در دست داشتند.

در هفته نخست کمپین کروما با موضوع آموزش اصول بهداشتی به رانندگان تاکسی و تاکید بر استفاده از ماسک برگزار گردید. در هفته دوم نیز دانشجویان داوطلب با تمام تجهیزات بهداشتی از جمله گان، شیلد و ماسک در نقاط مرکزی و پرتردد شهر، چون میدان ساعت، پیاده راه تربیت و مقابل مصلای حضرت امام (ره) حضور یافتند و نکات علمی و بهداشتی را با هدف ایجاد حساسیت در میان مردم برای رعایت موارد بهداشتی و یادآوری خستگی و زحمات کادر بهداشت و درمان بیان کردند.

همچنین در هفته سوم راهپیمایی کرونایی در قالب کمپین کروما، دانشجویان داوطلب در عابرگذر شهریار منطقه ولیعصر با تجهیزات کامل از جمله گان، شیلد، دستکش، ماسک و... حاضر شدند و با بیان نکات بهداشتی از جمله رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و جمع آوری ماسک های آلوده جهت پیشگیری از گسترش عفونت، عابران را به رعایت این موارد، ترغیب و تشویق کردند.

در هفته سوم راهپیمایی کرونایی، حمل تصاویر شهدای مدافع سلامت شهر تبریز توسط دانشجویان با هدف آشنایی مردم با زحمات، ایثارگری ها و فداکاری های کادر درمان و بهداشت استان در مبارزه با بیماری کرونا بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1103

به "دانشجویان تبریزی در منطقه رضوانشهر 2000 ماسک توزیع کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان تبریزی در منطقه رضوانشهر 2000 ماسک توزیع کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید