خبرنگاران پنج میلیارد تومان برای تکمیل اورژانس هسته ای بوشهر تامین شد

به گزارش مینی نت، بوشهر- خبرنگاران- استاندار بوشهر گفت: با پیگیری های صورت گرفته 2.5 میلیارد تومان اعتبار استانی و 2.5 میلیارد تومان هم توسط وزارت بهداشت برای تکمیل پروژه اورژانس هسته ای بوشهر اختصاص یافت.

خبرنگاران پنج میلیارد تومان برای تکمیل اورژانس هسته ای بوشهر تامین شد

عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در نشست ویدئو کنفرانس با فرمانداران این استان که با موضوع بررسی پروژه های عمرانی برگزار شد، افزود: تامین این میزان اعتبار نقشی مهم در تکمیل پروژه مهم اورژانس هسته ای برای استان بوشهر دارد.

وی با اشاره به اولویت بندی پروژه های عمرانی در شهرستان ها افزود: حوزه معاونت عمرانی استانداری، نقشه راه پروژه های عمرانی استان را به تفکیک شهرستانی تدوین کند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه پروژه های سفر هیات دولت به استان بوشهر برای اجرا و تامین اعتبار، تفکیک شهرستانی شود، ادامه داد: پروژه های عمرانی در شهرستان ها با نظر فرمانداران تامین اعتبار می شود، ضمن اینکه تفکیک شهرستانی پروژه های دستگاه های اجرایی هم باید مشخص شود.

گراوند بیان کرد: در اولویت بندی اجرا و تامین اعتبار پروژه های شهرستانی، فرمانداران مسائل عمده هر شهرستان را مد نظر داشته باشند، یکی از مسائل جدی استان مساله آب است که نباید از آن غافل شد.

وی تاکید کرد: شیوه جدید توزیع اعتبارات در استان، هدف گذاری برای انتها سال است و سازمان برنامه و بودجه، معاونت عمرانی، فرمانداران و همه دستگاه های اجرایی مکلف هستند سال مالی را در بهمن ماه تمام کنند.

استاندار بوشهر یادآور شد: توزیع اعتبارات دقیقه 90 بازخورد خوبی برای استان نخواهد داشت و سازمان برنامه و بودجه استان این رویه را تغییر دهد.

گراوند یادآور شد: در حالی که اعتبار ارزش اضافه کرده شهرداری ها در سال 96 کمتر از 650 میلیارد تومان بود این رقم امسال به 810 میلیارد تومان رسیده و ضروری است شهرداری ها توجه به عمران شهری را در تدوین پروژه ها لحاظ کنند.

وی تاکید کرد: فرمانداران از ظرفیت منابعی که در اختیار دهیاری ها قرار گرفته است استفاده کنند ضمن اینکه نظارت جدی بر منابعی که دهیاری ها دارند، صورت گیرد.

گراوند بیان کرد: یکی از فرصت های خوبی که بعد از شیوع کرونا در استان بوشهر ایجاد شد استفاده از ظرفیت ویدئو کنفرانس است که در وقت و هزینه هم صرفه جویی می کند به همین دلیل فرمانداران و دستگاه های اجرایی از این فرصت برای نشست ها و جلسات خود استفاده کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 892

به "خبرنگاران پنج میلیارد تومان برای تکمیل اورژانس هسته ای بوشهر تامین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پنج میلیارد تومان برای تکمیل اورژانس هسته ای بوشهر تامین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید