خبرنگاران ناوگان راهداری قزوین با خرید یک دستگاه جدید تقویت شد

به گزارش مینی نت، قزوین - خبرنگاران - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین گفت: ناوگان ماشین آلات راهداری این اداره کل با خرید یک دستگاه بیل مکانیکی E300 به ارزش 40 میلیارد ریال تجهیز و تقویت شد.

خبرنگاران ناوگان راهداری قزوین با خرید یک دستگاه جدید تقویت شد

مدیرکل حمل و نقل جاده ای و راهداری استان قزوین سه شنبه شب با اعلام این خبر اضافه نمود: این دستگاه به منظور مقابله با بحران و استفاده در شرایط سخت از محل اعتبارات نوسازی ناوگان ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور خریداری شده است.

جواد حق لطفی اضافه نمود: با اضافه شدن این بیل مکانیکی، سال جاری در مجموع هفت دستگاه به ظرفیت ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اضافه شد.

این مسوول ادامه داد: در حال حاضر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین دارای 285 دستگاه ماشین آلات است که از این تعداد 62 دستگاه سبک، 107 دستگاه نیمه سنگین و 116 دستگاه سنگین است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین، میانگین عمر ناوگان جاده ای این اداره کل را 18 سال بیان کرد و اضافه نمود: نوسازی و تجهیز ماشین آلات یکی از دغدغه های جدی در عملیات راهداری است که به تقویت و افزایش توان عملیاتی برای ایمنی راه ها و ارائه خدمات بهتر به مردم یاری می نماید.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 846

به "خبرنگاران ناوگان راهداری قزوین با خرید یک دستگاه جدید تقویت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ناوگان راهداری قزوین با خرید یک دستگاه جدید تقویت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید