خبرنگاران مردم رودان از برپایی هرگونه مراسم و تجمعی خودداری نمایند

به گزارش مینی نت، بندرعباس- خبرنگاران- فرماندار رودان از مردم این شهرستان خواست از برپایی هرگونه مراسم و تجمعی از جمله جشن، عروسی و عزاداری خودداری نموده و نهایت همکاری را برای کنترل شیوع ویروس خطرناک کرونا داشته باشند.

خبرنگاران مردم رودان از برپایی هرگونه مراسم و تجمعی خودداری نمایند

مصطفی غلامپور روز پنجشنبه درنشست ستاد کنترل بیماری کرونا در شهرستان اضافه نمود: مردم باید با جدی دریافت شیوع ویروس کرونا به توصیه های مسوولان اهمیت داده و در تمامی امور روزمره نکات بهداشتی را رعایت نمایند.

وی همچنین خواهان تقویت پویش ها و مشارکت های مردمی از سوی مسوولان در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا شد وگفت: شهرداران با مدیریت صحیح و حمایت از این قشر داوطلب، آن ها را برای انجام اقدام های مناسب و تاثیرگذار راهنمایی نمایند.

فرماندار رودان اظهارداشت: رودان مقصد و محل گذر بسیاری از مسافران و گردشگران بواسطه وجود جاذبه های گردشگری فراوان است و باید ورود مسافران به بهترین نحو ممکن کنترل، شناسایی و غربالگری گردد.

وی ادامه داد: تمامی دستگاه ها با شبکه بهداشت و درمان رودان برای مقابله با ویروس کرونا همکاری و هماهنگی نمایند.

غلامپور گفت: امروز تمامی رسانه های بیگانه و استکبار جهانی بدنبال ایجاد جوسازی علیه جمهوری اسلامی ایران در مورد شیوع ویروس کرونا هستند که باید با مدیریت صحیح از بروز هرگونه شایعه و ایجاد تنش جلوگیری کرد.

این مسوول همچنین از تعطیل شدن بازار دست فروشان در شهر رودان و نقاط مختلف شهرستان اطلاع داد و گفت: در راستای کنترل شیوع ویروس کرونا همکاری اصناف، کسبه و بازاریان در این امر لازم است.

وی در سرانجام از تمامی مدیران شهرستان رودان خواست تا با به میدان آمدن و انجام مصاحبه و انتشار مطالب مختلف، مردم را از خطر جدی این ویروس مطلع سازند و آرامش و امید را به جامعه تزریق نمایند.

ویروس کرونا که رسما کووید - 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت نموده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

طبق آمارها تا روز 21 اسفندماه ، 69 نفر در استان هرمزگان مبتلا به ویروس کرونا شدند که از این شمار هفت نفر فوت کردند.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 829

به "خبرنگاران مردم رودان از برپایی هرگونه مراسم و تجمعی خودداری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مردم رودان از برپایی هرگونه مراسم و تجمعی خودداری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید