خبرنگاران عامل فروش مواد ضدعفونی کننده تقلبی در کرمان دستگیر شد

به گزارش مینی نت، کرمان - خبرنگاران - فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: یکی از داروخانه های دامپزشکی شهر کرمان که اقدام به فروش شوینده مخصوص دامداری به عنوان محلول ضد عفونی کننده دست می کرد، شناسایی و پلمب شد.

خبرنگاران عامل فروش مواد ضدعفونی کننده تقلبی در کرمان دستگیر شد

به گزارش روز سه شنبه خبرنگاران، سرهنگ محمدرضا فداء اضافه کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا و احتیاج روزافزون به مواد بهداشتی و ضدعفونی نماینده، ماموران انتظامی این فرماندهی برخورد با جرائم مالی مختلف در این رابطه را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: در همین رابطه ماموران پایگاه امنیت عمومی شهرستان کرمان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و حضور میدانی در صنوف توزیع نماینده اقلام بهداشتی که این روزها مورد احتیاج مردم است متوجه شدند، یکی از داروخانه های دامپزشکی شهر کرمان، مواد شوینده مخصوص دامداری را با تغییر بسته بندی به جای محلول ضدعفونی نماینده دست به مردم می فروشد.

سرهنگ فداء توضیح داد: در این رابطه ماموران پس از اطمینان از این موضوع با هماهنگی مقام قضائی از این واحد صنفی بازدید کردند که در بازرسی از آن 25 بطری ماده ضد عفونی نماینده تقلبی کشف و یک متهم در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به جدیت پلیس در برخورد با اینگونه موارد که سلامت مردم را به خطر می اندازند، گفت: شهروندان به منظور تهیه لوازم بهداشتی مورد احتیاج در این ایام به مراکز مجاز و داروخانه ها مراجعه و از هرگونه خرید از دستفروشان و مراکزی که مجوز فروش محصولات بهداشتی را ندارند، خودداری نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 843

به "خبرنگاران عامل فروش مواد ضدعفونی کننده تقلبی در کرمان دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عامل فروش مواد ضدعفونی کننده تقلبی در کرمان دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید