خبرنگاران استاندار: شرایط خوزستان از نظر گسترش ویروس کرونا پایدار است

به گزارش مینی نت، آبادان - خبرنگاران - استاندار خوزستان گفت : شرایط استان خوزستان از نظر انتشار و گسترش ویروس کرونا با تمهیدات اتخاذ شده و رعایت فاصله اجتماعی پایدار است.

خبرنگاران استاندار: شرایط خوزستان از نظر گسترش ویروس کرونا پایدار است

به گزارش خبرنگاران غلامرضا شریعتی پنجشنبه در آیین بهره برداری از آزمایشگاه میکروبی منطقه آزاد اروند اضافه کرد: این آزمایشگاه مجهز چهارمین آزمایشگاه در استان خوزستان است که در هر نوبت ظرفیت 96 تست کووید 19 را دارد.

وی اضافه کرد: آزمایش های اجرا شده در این آزمایشگاه تا چند روز اهواز مورد راستی آزمایی و تحلیل قرار خواهد گرفت.

استاندار خوزستان اقدامات انجام شده در مقابله با کرونا در جنوب غرب خوزستان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در آبادان شاهد اقدامات وسیع و مهمی بودیم که نتیجه آن مدیریت مناسب این بیماری بود و در شادگان و خرمشهر نیز شرایط بهتر از گذشته شده است.

شریعتی صندلی خوزستان در مورد ابتلا به بیماری کرونا را بیست و ششم بیان کرد و گفت: با اقدامات انجام شده و فاصله گذاری اجتماعی از جمله استان های کم شیوع بیماری کرونا در کشور هستیم.

وی توضیح داد: متاسفانه در هفته گذشته مردم اهواز بی احتیاطی کردند و شاهد افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در این شهر بودیم که در این راستا هشدارهای لازم به شهروندان داده شد.

استاندار خوزستان گفت: بهترین درمان در مقابل کرونا پیشگیری است و آن هم جز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی هوشمند میسر نخواهد شد.

ویروس کرونا موسوم به کووید 19 اواسط ماه دسامبر (24 آذر 98) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 961

به "خبرنگاران استاندار: شرایط خوزستان از نظر گسترش ویروس کرونا پایدار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار: شرایط خوزستان از نظر گسترش ویروس کرونا پایدار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید