حضور شرکت خبرنگاران در نهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته

به گزارش مینی نت، نهمین دوره از نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از 27 تا 30 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید و شرکت خبرنگاران نیز حضور گسترده و موفقی در این نمایشگاه داشت و گردشگران و شرکت های گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی و دنیاگردی زیادی از ایران و دیگر نقاط دنیا استقبال پر شوری از غرفه بزرگ خبرنگاران نمودند

حضور شرکت خبرنگاران در نهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از جمله نمایشگاه هایی است که ایران هر ساله در اواخر بهمن ماه میزبان برگزاری آن می گردد و تنها رویداد رسمی نمایشگاهی در حوزه صنعت گردشگری و هتل داری است که در تقویم سازمان جهانی گردشگریبه ثبت رسیده و مورد تأیید و توجه سازمان مذکور است.

نمایشگاه گردشگری سال جاری با حضور بیش از 300 شرکت که 24 شرکت آن خارجی بود در سالن های مختلف نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید و شرکت هایی از کشورهای ترکیه، روسیه ونزوئلا، کره، مالزی، تایلند، آلمان، ارمنستان، تونس، فرانسه، چین، قبرس، یونان و ایتالیا در آن دور از نمایشگاه حضور داشتند.

شرکت خبرنگاران در نهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته حضور بی سابقه ای داشت و با ارائه و نمایش قدرتمند خود پیروز شد به خوبی به معرفی خدمات رزرواسیون آنلاین، تورهای نوروزی، هتل ها و پروازهای خود بپردازد. گروه هتل های بین المللی، شرکت های گردشگری ایرانی و بین المللی و علاقه مندان به سفر و گردشگری توانستند ارتباط خوبی با مدیران شرکت خبرنگاران برقرار نمایند. همچنین در نمایشگاه سال جاری حضور ایرلاین Air France / KLM در غرفه خبرنگاران یکی از نکات قابل توجه بود. در روز آخر نیز به قید قرعه کشی به بازدید نمایندگان نمایشگاه، 5 بلیط استانبول و 1 بلیط فرانسه اعطا شد.

منبع: الی گشت
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 672

به "حضور شرکت خبرنگاران در نهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور شرکت خبرنگاران در نهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید