حضور استیلی و ماجدی در فدراسیون فوتبال تایلند

به گزارش مینی نت، حمید استیلی و میرشاد ماجدی صبح امروز در محل فدراسیون فوتبال تایلند در بانکوک حضور یافتند.

حضور استیلی و ماجدی در فدراسیون فوتبال تایلند

با تور هوایی تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی سرمربی تیم فوتبال امید با همراهی میرشاد ماجدی عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال صبح امروز در محل ساختمان فدراسیون فوتبال تایلند در بانکوک حضور یافتند.

استیلی در این خصوص گفت: صبح امروز در فدراسیون تایلند با اعضای کمیته برگزاری مسابقات ملاقات کردیم و مذاکرات بسیار خوبی در مورد شرایط سفر تیم به این کشور انجام شد.

سرمربی تیم فوتبال امید افزود: نمایندگان فدراسیون فوتبال کره جنوبی هم که یکی از حریفان ما است در بانکوک حضور دارند و در حال آنالیز شرایط میزبانی تایلند و انجام هماهنگی های لازم جهت سفر تیم امید کره به این کشور هستند. ما هم به همین دلیل مذاکرات بسیار خوبی با مسئولین فدراسیون تایلند داشتیم. موضوع تسهیل ورود اعضای تیم به فرودگاه بانکوک، هماهنگی سفر داخلی به منطقه سونگلا، همچنین شرایط زمین های تمرین و مسابقه هم مورد آنالیز نهاده شد و مقرر شد فدراسیون فوتبال تایلند حداکثر همکاری ممکن را با تیم ما داشته باشد.

استیلی و ماجدی به منظور آنالیز شرایط ورزشگاه سونگلا و زمین های تمرینی این شهر که میزبان بازی های گروه سوم مرحله مقدماتی خواهد بود بانکوک را ترک خواهند کرد و در سفر به شهر میزبان بازی ها تمام شرایط اقامتی همچنین امکانات آماده سازی و تمرینی را مورد آنالیز قرار می دهند.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 679

به "حضور استیلی و ماجدی در فدراسیون فوتبال تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور استیلی و ماجدی در فدراسیون فوتبال تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید