جولیانی: دوستان چاوز و مادورو در تقلب انتخاباتی مشارکت کردند

به گزارش مینی نت، وکیل شخصی رئیس جمهور آمریکا عوامل وابسته به دولت ونزوئلا را به دستکاری و تقلب در انتخابات 2020 متهم کرد.

جولیانی: دوستان چاوز و مادورو در تقلب انتخاباتی مشارکت کردند

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نقل از وبگاه نیوز ویک، وکیل شخصی رئیس جمهور آمریکا در ادعایی تازه موضوع مداخله عوامل وابسته به دولت ونزوئلا در تقلب در انتخابات سوم نوامبر را بیان کرد.

رودی جولیانی، که این روز ها پیگیر دعاوی حقوقی ترامپ در مورد تقلب در انتخابات است، گفت شرکت های دومینیون و اسمارتمتیک در تقلب انتخاباتی در فرایند شمارش آرا دخیل بوده اند. وکیل ترامپ گفت: شمارش آرا انتخابات آمریکا توسط دو شرکتی اجرا شده است که متعلق به دو ونزوئلایی است که از دوستان نزدیک هوگو چاوز، رئیس جمهور فقید ونزوئلا و نیکولاس مادورو، رئیس جمهور فعلی این کشور هستند.

وی همچنین یک شرکت وابسته به جورج سوروس -که بزرگترین حامی اقتصادی دموکرات هاست- را به دستکاری و تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا متهم کرد.

وکیل ترامپ پیشتر نیز اظهار داشت: اجازه بازرسی از برگه های رای که به صورت پستی ارسال شده بودند داده نشد، چون این برگه ها به نفع بایدن جعل شده بودند. در ایالت هایی که کانون آرای جمهوری خواستار محسوب می شوند به رای دهندگان اجازه تصحیح اشتباهاتشان داده نشده است.

این در حالیست که شرکت دومینیون که ساختمان مرکزی آن در دنور کانادا مستقر است، هر گونه ارتباط با دولت ونزوئلا را رد نموده است. این شرکت در دسته بندی آرا انتخاباتی 28 ایالت آمریکا همکاری داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1287

به "جولیانی: دوستان چاوز و مادورو در تقلب انتخاباتی مشارکت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جولیانی: دوستان چاوز و مادورو در تقلب انتخاباتی مشارکت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید