جلسه عارف با شورای نگهبان همراه با آبلیمو و عسل

به گزارش مینی نت، عضو حقوقدان شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در مورد با جلسه محمدرضا عارف و مجید انصاری توضیحاتی را ارائه داد.

جلسه عارف با شورای نگهبان همراه با آبلیمو و عسل

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران در بخشی از این یادداشت اینستاگرامی هادی طحان نظیف آمده است: چند روز قبل دکتر عارف رئیس محترم فراکسیون امید به شورا آمدند و نهار را با حقوقدانان شورا صرف کردند. دکتر صادقی مقدم عضو حقوقدان و معاون اجرایی شورا هم حق میزبانی را ادا کرد و به خاطر کسالت آقای عارف برایشان آبلیمو و عسل آورد. جلسه خوبی بود، صمیمی و صریح. در خصوص مسائل مجلس و انتخابات مصاحبههایی شد. تاکید حقوقدانان شورا بر سه مولفه مهم در آنالیز صلاحیت ها یعنی دوری کاندیداها از فساد اخلاقی، فساد مالی و ضدیت با حاکمیت بود که ایشان را در این موارد کاملا همراه دیدم که نشان از سلامت نفس و توجه ایشان به قانون دارد. ما در شورای نگهبان همیشه سعی بر اجرای مُرّ قانون داریم و جریانات سیاسی مختلف نیز در تردد، تعامل و مصاحبه با این شورا هستند و البته شورای نگهبان هم گوشی شنوا برای شنیدن نظرات و دیدگاه ها دارد. چند روز قبل نیز آقای مجید انصاری و افراد دیگری آمده بودند. این موارد غیر از ملاقاتهای رسمی احزاب و نمایندگان آنها با اعضای این شوراست مثل ملاقات چند روز پیش دبیرکل و مسئولان حزب ندای ایرانیان با قائم مقام دبیر شورا.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 631

به "جلسه عارف با شورای نگهبان همراه با آبلیمو و عسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه عارف با شورای نگهبان همراه با آبلیمو و عسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید