جلسه آنالیز گزینه های سرپرست شهرداری اهواز امشب برگزار می گردد

به گزارش مینی نت، عبدالزهرا سنواتی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امشب با حضور کلیه اعضای جلسه ای به منظور تصمیم گیری در مورد معرفی گزینه های سرپرست شهرداری اهواز برگزار می گردد تا هرکدام از اعضا گزینه های مدنظر خود را مطرح کند.

جلسه آنالیز گزینه های سرپرست شهرداری اهواز امشب برگزار می گردد

وی درمورد اظهارات اخیر یکی از اعضای شورای شهر اهواز مبنی بر غیرقانونی خواندن نامه بازنشستگی شهردار فعلی اهواز از سوی وزارت کشور، توضیح داد: این سخنان بیشتر شبیه به شوخی است و اصلا ارتباطی ندارد. حکم شهردار اهواز توسط وزیر کشور امضا می گردد. مگر کسی می تواند به وزیر کشور بگوید که چه حکمی را بزند؟

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در پاسخ به اینکه آیا اعضا شورا با بازنشستگی آقای کتانباف موافقت نموده اند، اعلام کرد: موضوع به هیچ وجه موافقت یا موافقت اعضا نیست. در این زمینه وزارت کشور مرجع بوده و مشخص تکلیف بازنشستگی شهرداران هم با وزارت کشور است.

سنواتی ادامه داد: وزارت کشور هم به عنوان مرجع اعلام نموده که آقای کتانباف به عنوان شهردار اهواز تمدید مأموریت داده نمی شوند. وزارت کشور مشخص کننده بازنشستگی شهرداران است. مگر کسی یا نهادی می تواند نظرشخصی خود را به وزارت کشور تحمیل کند؟

وی در مورد زمان انتخاب شهردار جدید اهواز، گفت: انشاءالله این پروسه خیلی طول نمی کشد. فعلا هیچ گزینه ای برای تصدی شهرداری اهواز مشخصی در شورا مطرح نشده است. البته ممکن است برخی اعضا گزینه هایی را مدنظر خود داشته باشند اما به صورت جدی و توافق شده هنوز هیچ گزینه ای مطرح نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 98

به "جلسه آنالیز گزینه های سرپرست شهرداری اهواز امشب برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه آنالیز گزینه های سرپرست شهرداری اهواز امشب برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید