تعطیلی کارخانه های فاکسکان در چین ادامه خواهد داشت ، باتلاق ویروس کرونا برای شرکت اپل عمیق تر شد

به گزارش مینی نت، شرکت فاکسکان یکی از شرکت هایی است که فراوری قطعات مختلف را برای گوشی ها و محصولات هوشمند از جمله اپل بر عهده دارد. این شرکت طی روزهای اخیر در سایه مسائل سلامتی مرتبط با ویروس کرونا مجبور شده است شرایط خود را به حالت نیمه تعطیل در بیاورد.

تعطیلی کارخانه های فاکسکان در چین ادامه خواهد داشت ، باتلاق ویروس کرونا برای شرکت اپل عمیق تر شد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شیوع ویروس کرونا که از ووهان چین آغاز شد به سرعت شرایط را برای بسیاری از شرکت های مهم بین المللی بحرانی نموده است. این موضوع باعث شده بسیاری از شرکت ها دفاتر خود را تعطیل نمایند، نیروهای خود را از این شرکت خارج نمایند و حتی فرایند فعالیت خود را به حالت تعلیق در بیاورند.

اکنون شرکت فاکسکان اعلام نموده است که شعبه خود را در استان هوبی چین تعطیل می نماید. این شرکت اعلام نموده است که کارخانه های خود را تا 10 فوریه تعطیل نگه دارد. شاید این حرف در حالت عادی ساده به نظر برسد اما به طور بالقوه می تواند عواقب سنگینی برای بزرگترین مشتری این سازنده قطعات یعنی شرکت اپل ایجاد کند.

اپل در حال حاضر انتظار کاهش 10 درصدی محموله های آیفون را دارد و فروشگاه ها و دفاتر خود را در چین تا 9 فوریه تعطیل نموده است. هفته گذشته ، فاکسکان بیانیه ای رسمی صادر کرد و قول داد که محموله های آیفون کاهش نمی یابد و اقدامات لازم را برای ادامه تحقق تعهدات تولیدی خود انجام داده است. برای مثال فاکسکان سعی دارد بار اضافه خود را به سمت کارخانه های ویتنام ، هند و مکزیک بفرستد. اما باید دید این شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

منبع: انتخاب
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 660

به "تعطیلی کارخانه های فاکسکان در چین ادامه خواهد داشت ، باتلاق ویروس کرونا برای شرکت اپل عمیق تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی کارخانه های فاکسکان در چین ادامه خواهد داشت ، باتلاق ویروس کرونا برای شرکت اپل عمیق تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید