تعداد مبتلایان به کرونا در چین دورقمی شد

به گزارش مینی نت، مقامات بهداشتی چین روز دوشنبه از ابتلای 17 نفر به ویروس کرونا در شبانه روز گذشته در این کشور خبر دادند گزارش ها همچنان حاکی است یک شهر مرزی در شرق این کشور قرنطینه شده است.

تعداد مبتلایان به کرونا در چین دورقمی شد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

کمیسیون ملی بهداشتی چین، از تعداد 17 مبتلا، 10 نفر در داخل چین و 7 نفر هم وارداتی بودند گزارش ها حاکی است به دنبال افزایش این آمار، شهر شولان در شرق چین واقع در استان جی لین و در نزدیکی مرز کره شمالی قرنطینه شده است.

از تعداد 10 مورد وارداتی شبانه روز گذشته 5 نفر در استان هوبی، سه نفر در استان جی لین، یک نفر در استان لیائونینگ و یک نفر هم در استان خلونگ جیانگ گزارش شده است.

گزارش شده است در چند روز گذشته در شهر شولان 11 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا ثبت شده است همه آنها به وسیله یک زن 45 ساله که لباسشویی داشته است مبتلا شده اند.

در حال حاضر اماکن و سیستم حمل و نقل عمومی این شهر تعطیل شده و از ساکنان خواسته شده تا در خانه های خود بمانند.

مقامات چین همچنین اعلام نمودند در 24 ساعت گذشته 12 ناقل خاموش به کرونا شناسایی نموده اند.

در شهر ووهان کانون ویروس کرونا نیز در روز گذشته یک مورد جدید شناسایی شد.

شمار کل مبتلایان به کرونا در چین تا کنون به 82 هزار و 918 تن و شمار جان باختگان هم به چهار هزار و 633 تن رسیده است تعداد افراد دارای ناقل خاموش هم 780 تن عنوان شده است.

شیوع ویروس کرونا معروف به کووید 19 برای نخستین بار اواسط ماه دسامبر (24 آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین بعد از انجام یک سری تحقیقات، در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام نمود.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 982

به "تعداد مبتلایان به کرونا در چین دورقمی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد مبتلایان به کرونا در چین دورقمی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید