تصمیم عجیب الدحیل، نمی خواستند به پرسپولیس سکو بدهند

به گزارش مینی نت، ظرفیت استادیوم بین المللی خلیفه شهر دوحه 50 هزار نفر است اما در جلسه هماهنگی قطری ها این استادیوم را 40 هزار نفری معرفی کردند تا سکوهای کمتری به تماشاگران طرفدار پرسپولیس تعلق بگیرد.

تصمیم عجیب الدحیل، نمی خواستند به پرسپولیس سکو بدهند

به گزارش خبرنگاران ، مسوولان باشگاه الدحیل کوشش زیادی برای ترغیب تماشاگران به حضور در استادیوم می نمایند ولی با توجه به آنچه در جلسه هماهنگی پیش از بازی مطرح شد، آنها انتظار دارند بیش از سه، چهارم استادیوم خالی بماند. ظرفیت استادیوم بین المللی خلیفه شهر دوحه 50 هزار نفر است اما در جلسه هماهنگی قطری ها این استادیوم را 40 هزار نفری معرفی کردند تا سکوهای کمتری به تماشاگران طرفدار پرسپولیس تعلق بگیرد.

جالب اما این بود که طبق پیش بینی مسئولان الدحیل که به نمایندگی از این باشگاه به جلسه آمده بودند، آنها در بازی فردا برابر قهرمان لیگ برتر ایران در بهترین حالات چهار تا پنج هزار نفر تماشاگر خواهند داشت. آنهم با اینکه مسوولان این باشگاه در روزهای گذشته کوشش زیادی برای ترغیب هواداران خود برای حضور در استادیوم و حمایت از الدحیل نموده اند.

در نهایت اما ظرفیت 50 هزار نفری استادیوم تایید و قرار شد همان 10 درصد یعنی 50 هزار جایگاه در اختیار هواداران پرسپولیس گذاشته گردد. خبر دیگر اینکه گیت شماره 5 استادیوم خلیفه دوحه برای ورود تماشاگران تیم میهمان یعنی پرسپولیسی ها در نظر گرفته گردیده است و درهای استادیوم هم سه ساعت پیش از آغاز مسابقه باز خواهد شد.

2 – 220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 7 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 24

به "تصمیم عجیب الدحیل، نمی خواستند به پرسپولیس سکو بدهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم عجیب الدحیل، نمی خواستند به پرسپولیس سکو بدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید