(تصاویر) رونمایی از پهپاد جدید ارتش

به گزارش مینی نت، فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازدید از مراحل پایانی پروژه کمان 22 بیان کرد: امروز فناوری ساخت انواع پهپاد را داریم و پهپاد کمان 22 اولین پهپاد پهن پیکر رزمی کشور است.

(تصاویر) رونمایی از پهپاد جدید ارتش

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مراحل خاتمهی پروژه کمان 22 اظهار کرد: این هواپیمای بدون سرنشین مجهز به محموله های رزمی، اپتیکی و جنگالی است و بر اساس مطالبات عملیاتی نیروی هوایی طراحی شده و در مراحل خاتمهی فراوری قرار گرفته است.

وی اضافه نمود: پهپاد کمان 22 اولین پهپاد پهن پیکر رزمی کشور است و قابلیت حمل انواع محموله با مداومت پروازی بسیار بالا و بیشتر از 24 ساعت و برد 3000 کیلومتر را دارد که توانایی شناسایی، مراقبت و جمع آوری اطلاعات و عکس برداری از اهداف دوردست را دارد و با حمل انواع مهمات هوشمند توان رزمی بالایی به این نیرو خواهد بخشید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در خاتمه اعلام کرد: امروز در ساخت انواع هواپیماهای بدون سرنشین اعم از رزمی، شناسایی و جنگالی با ماموریت های متعدد به پختگی کامل رسیده ایم و به فناوری هایی دست پیدا نموده ایم که می توانیم براساس احتیاج نیرو انواع پهپاد را فراوری کنیم و در آینده، ساخت انواع پهپادهای دیگر را نیز دردستور کار داریم.

منبع: فرارو
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1465

به "(تصاویر) رونمایی از پهپاد جدید ارتش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) رونمایی از پهپاد جدید ارتش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید