تشدید مبارزه فیس بوک با منفعت طلبان کرونایی ، از ممنوعیت تبلیغ ماسک تا حذف آگهی داروهای ضد کرونا

به گزارش مینی نت، فیس بوک اعلام نمود که شرایط مبارزه با منفعت طلبان کرونایی را تشدید می نماید. این شرکت با ممنوع کردن تبلیغات برای ماسک های صورت پزشکی ، کوشش خواهد نمود هرج و مرج مرتبط با کرونا را روی سیستم عامل خود محدود کند.

تشدید مبارزه فیس بوک با منفعت طلبان کرونایی ، از ممنوعیت تبلیغ ماسک تا حذف آگهی داروهای ضد کرونا

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ از بهترین و مجربترین تیم تبلیغاتی کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ حرفه ای و ارائه تیزرهای تبلیغاتی را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

راب لاترن مدیر محضولات فیس بوک در توییتر گفت: ما موارد مرتبط با COVID19 را از نزدیک رصد می کنیم و اگر ببینیم افرادی سعی می نمایند از این اورژانس بهداشت عمومی به نفع خود استفاده نمایند، به سرعت وارد عمل می شویم.ما تبلیغات و فهرست های تجاری را که ماسک صورت پزشکی می فروشند ممنوع می کنیم.

فیس بوک همچنین تبلیغات را برای محصولات پزشکی خاصی محدود می نماید. درواقع اگر در تبلیغات، به این موضوع اشاره گردد که این کالا می تواند تضمینی برای درمان یا پیشگیری از کرونا باشد، به سرعت از فهرست تبلیغات فیس بوک حذف می گردد. در کنار این تغییرات ، در چند روز آینده فیس بوک مسدود کردن گروه ها و صفحات با مضمون ویروس کرونا را در پاکسازی الگوریتمی خود آغاز می نماید.

از آنجا که ترس از اپیدمی کرونا در سراسر دنیا در جریان است ، سیستم عامل های آنلاین برای متوقف کردن افزایش قیمت کالاهای بهداشتی و اطلاعات جعلی کوشش نموده اند. آمازون در کوشش است تا محصولاتی گران قیمت مانند ضدعفونی نماینده دست و ماسک های صورت را از بازار خود پاک کند ، در حالی که ای بی(خرده فروشی آنلاین) تمام فهرست های ماسک های صورت N95 و N100 ، ضد عفونی نماینده های دست و دستمال مرطوبهای الکل را ممنوع نموده است. این سایت حراج آنلاین ، همچنین استفاده از عباراتی مانند COVID-19 و کرونا ویروس را رد خواهد نمود.

در اوایل این هفته ، فیس بوک اعلام نمود که جستجوهای مرتبط با کرونا را با یک پنجره بازشونده اتوماتیک شامل اطلاعاتی از سازمان بهداشت دنیای و مقامات بهداشت محلی پشتیبانی می نماید. فیس بوک گفت: با توجه به شرایط پیش رو، ما با وزارتخانه های بهداشت و سازمان های ملی مانند سازمان دنیای بهداشت، CDC و یونیسف همکاری می کنیم تا به آنها یاری کنیم اطلاعات به موقع و دقیق در خصوص کرونا را منتشر نمایند. ما به سازمان دنیای بهداشت، امکان تبلیغات رایگان ارائه می دهیم. آنها برای پاسخ به کرونا به پشتیبانی احتیاج دارند.

تصمیم فیس بوک مبنی بر غیرفعال کردن تبلیغات برای ماسک های صورت در حالی صورت می گیرد که مقامات بهداشتی از مردم می خواهند که از خرید ماسک ها خودداری نمایند ، هم به دلیل عدم احتیاج به پوشیدن ماسک توسط افراد سالم و هم به دلیل اینکه تقاضا برای ماسک ها در عرضه آنها برای کارمندان پزشکی اختلال ایجاد نموده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 812

به "تشدید مبارزه فیس بوک با منفعت طلبان کرونایی ، از ممنوعیت تبلیغ ماسک تا حذف آگهی داروهای ضد کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید مبارزه فیس بوک با منفعت طلبان کرونایی ، از ممنوعیت تبلیغ ماسک تا حذف آگهی داروهای ضد کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید