تاثیرات تمرین بدون چمن و یک هفته پر حاشیه در فرایند تیمی استقلال

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال بعد از شکست مقابل فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر روزهای بحرانی را سپری کرد و تنها عاملی که می توانست این تیم را از بحران خارج کند، پیروزی مقابل ماشین سازی و کسب 3 امتیاز بود که آن هم به لطف ضربه ایستگاهی تماشایی میلیچ حاصل شد.

تاثیرات تمرین بدون چمن و یک هفته پر حاشیه در فرایند تیمی استقلال

آبی پوشان در فاصله شکست مقابل فولاد و پیروزی مقابل ماشین سازی با حاشیه های زیادی دست به گریبان بودند تا باعث بر هم خوردن تمرکز کادر فنی و بازیکنان شود که درگیری های رسانه ای آنها با فولادی ها در راس این حاشیه ها قرار داشت.

فارغ از درگیری های رسانه ای آبی های تهران و سرخ های اهواز، شاگردان فکری یک هفته بدون تمرین در زمین چمن طبیعی را سپری کردند و همه اینها در دیدار آنها مقابل ماشین سازی تاثیر منفی خود را نشان دادند.

استقلال در دیداری که در آن خبری از طراوت و شادابی و حملات دامنه دار نبود، توانست به لطف ضربه ایستگاهی استثنایی هروویه میلیچ، با یک گل میهمانش را مغلوب کرد. در این بازی ماشین سازان با اینکه به مراتب کمتر از آبی پوشان صاحب توپ و میدان بودند، شانس رسیدن به گل داشتند که در یک نوبت تیر دروازه مقابل آنها ایستاد و یکبار هم رشید مظاهری دروازه تیمش را نجات داد.

آبی پوشان به لطف این پیروزی با حداقل اختلاف گل توانستند جمع امتیازات خود را به عدد 6 رسانده و موقتاً به رده دوم جدول صعود کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1298

به "تاثیرات تمرین بدون چمن و یک هفته پر حاشیه در فرایند تیمی استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیرات تمرین بدون چمن و یک هفته پر حاشیه در فرایند تیمی استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید