برپایی نماز آدینه در استان قم را به مرگ هموطنانمان در پیک بعدی کرونا ربط ندهید!

به گزارش مینی نت، جمعی از تشکل های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم در نامه ای به سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا نوشتند: با توجه به عکس های مراسم نماز آدینه آیا می توان مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم را متهم به بی مبالاتی کرد؟

برپایی نماز آدینه در استان قم را به مرگ هموطنانمان در پیک بعدی کرونا ربط ندهید!

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، جمعی از تشکل های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم در نامه ای به سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا نوشتند: آیا با توجه به عکس های مراسم نماز آدینه می توان به این راحتی مسئولین مربوطه چه در دانشگاه علوم پزشکی قم و چه مسئولین برگزاری این قبیل مراسم را متهم به بی مبالاتی و مرگ هم وطنان عزیزمان در پیک بعدی کرونا دانست؟ سهم مدیران کلان بحران کرونا ویروس از موج های کرونایی چقدر است؟

متن کامل نامه به توضیح زیر است:

جناب آقای دکتر رئیسی؛

سخنگوی محترم ستاد ملی مبارزه با کرونا؛

سلام علیکم.

ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علی ها و عرض خدا قوت خدمت کادر زحمتکش وزارت بهداشت، چند سوال پیرامون صحبت های اخیر جنابعالی ذهن دانشجویان و مردم شریف استان قم را به خود مشغول ساخته است که جهت روشن شدن ابعاد موضوع به بیان آن می پردازیم.

هنوز یک سال از شانتاژ به ناحق رسانه ای نسبت به قم نگذشته است که باز هم شاهد تهمت ناروای دیگری هستیم، تهمتی که با شرایط حال حاضر استان قم و موارد منتشر شده از جانب نماینده وزارت بهداشت در قم (دانشگاه علوم پزشکی قم) همخوانی ندارد.

چگونه ممکن است شهری که چند مدتی است در شرایط آبی (سفید سابق) به سر می برد درصد رعایت پروتکل های بهداشتی در آن 30 درصد باشد؟ مگر می گردد در یک شهر درصد رعایت موارد بهداشتی به یکباره از 80 درصد به 30 درصد کاهش یابد؟ آیا حین کاهش رعایت پروتکل ها توسط مردم نباید اخطاری از جانب مجموعه وزارت بهداشت صادر می شد و این موضوع با مردم قم درمیان گذاشته می شد؟ (البته طبق شواهد به هیچ عنوان عدد 30٪ صحیح نمی باشد)

صحبت های جنابعالی پیرامون نماز آدینه در قم به قدری شگرف بود که احتمال آن می رود، حتی عکس های این مراسم به بصر جنابعالی نرسیده باشد. آیا با توجه به عکس های مراسم نماز آدینه می توان به این راحتی مسئولین مربوطه چه در دانشگاه علوم پزشکی قم و چه مسئولین برگزاری این قبیل مراسمات را متهم به بی مبالاتی و مرگ هم وطنان عزیزمان در پیک بعدی دانست؟ سهم مدیران کلان بحران کرونا ویروس از موج های کرونایی چقدر است؟

به نظر جمع نویسنده این اطلاعات غلط یا از نمایندگان جنابتان رسیده که می طلبد با شجاعت به بیان این مورد اقرار کرده و شخصا از مردم عذرخواهی نمایید و یا ابعاد مختلف و پنهان دیگری دارد که نیازمند ورود دستگاه های نظارتی به این موضوع می باشد. ان شاالله تا حصول نتیجه رضایت بخش و پاسخ قانع کننده پیگیر این موضوع خواهیم بود. امید است با زحمات فراوان کادر درمان، بدور از حواشی شاهد شکست این ویروس منحوس باشیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

جمعی از تشکل های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1401

به "برپایی نماز آدینه در استان قم را به مرگ هموطنانمان در پیک بعدی کرونا ربط ندهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی نماز آدینه در استان قم را به مرگ هموطنانمان در پیک بعدی کرونا ربط ندهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید