افت بدنی بازیکنان عامل شکست تایسان نام شد

به گزارش مینی نت، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتسال تایسان نام ویتنام گفت: افت شرایط بدنی بازیکنان ما، برای تیم ایجاد مشکل کرد و پیروزی در ضربات پنالتی هم به شانس بستگی دارد.

افت بدنی بازیکنان عامل شکست تایسان نام شد

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، برونو خوزه گارسیا در کنفرانس خبری پس از دیدار تیمش مقابل القادسیه کویت گفت: من به بازیکنانم افتخار می کنم به خاطر بازی خوبی که به نمایش گذاشتند؛ تیم کویت در نیمه نخست بهتر بود اما ما در نیمه دوم خیلی بهتر کار کردیم.

وی اضافه نمود: ما در برابر القادسیه ای بازی کردیم که در یکی از بهترین لیگ های آسیایی کار می نماید و هرچند افت شرایط بدنی بازیکنان ما برای تیم ایجاد مشکل کرد اما باز هم به بازیکنانم افتخار می کنم چون پیروزی در ضربات پنالتی به شانس بستگی دارد.

سرمربی تیم فوتسال تایسان نام ویتنام درباره تیم های مورد علاقه اش در این مسابقات گفت: من در ابتدا به ناگویا، شن زن، چونبوری و تاسیسات علاقه داشتم اما تاسیسات بسیار خوب کار نموده به ویژه در دیدار با ناگویا و دوست داشتم در فینال با تاسیسات بازی کنیم.

وی اعلام کرد: ما در این مسابقات 7 بازیکن زیر 20 سال داشتیم که تجربه بسیار خوبی در این تورنمنت کسب کردند و از این پس چون ویتنام لیگ قدرتمندی ندارد با همین بازیکنان و با برگزاری دیدارهای تدارکاتی در راستای تقویت و ارتقای کیفی تیم ملی ویتنام حرکت خواهیم کرد.

گارسیا درباره تاکتیک تیمش در لحظات پایانی بازی توضیح داد: استراتژی ما این بود که کار را به ضربات پنالتی بکشیم و در پنالتی بر القادسیه غلبه کنیم اما این استراتژی جواب نداد.

وی درباره بازی بعدی تیمش در رده بندی مسابقات گفت: بازیکنان ما اکنون در شرایط سختی قرار دارند اما صندلی سوم این مسابقات هم برای ما بسیار باارزش است و سعی می کنم با آماده سازی روحی روانی آنان برای دیدار روز آدینه آماده شویم.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 354

به "افت بدنی بازیکنان عامل شکست تایسان نام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افت بدنی بازیکنان عامل شکست تایسان نام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید