اعلام سقوط 61 درصدی تورهای اروپایی در سال 2020

به گزارش مینی نت، ایسنا/ براساس آخرین اخبار واصله، سقوط 61 درصدی تورهای اروپایی در سال 2020 مشاهده می گردد.

اعلام سقوط 61 درصدی تورهای اروپایی در سال 2020

با ما سفر کنید و با قیمت تور اروپا پاییز 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

قضیه چیست؟

براساس مطالعه جدید کمیسیون سفر اروپا (ETC)، میزان ورود توریستان اروپایی در کل سال 2020 می تواند تا 61 درصد کاهش داشته باشد. نتایج این مطالعه نشان داد، برای هشت ماه اول سال 2020، ورود توریستان بین المللی به سراسر اروپا 68 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته و با محدودیت هایی که اخیرا افزایش یافته است، هرگونه بهبودی (آزادی رفت و آمد) که در تابستان مشاهده شد، لغو خواهد شد.

براساس این مطالعه، قبرس با کاهش 85 درصدی و مونته نگرو با کاهش 84 درصدی بیشترین ضربه را از کاهش ورود توریست داشتند، زیرا وابستگی زیادی به مسافران خارج از کشور دارند. رومانی با کاهش 80 درصدی، ترکیه با کاهش 77 درصدی و پرتغال و صربستان با کاهش 74 درصدی نیز در میان کشورهایی هستند که بیشترین آسیب را دیدند. از طرف دیگر اتریش کمترین سقوط را با کاهش 44 درصدی بدلیل فصل سفر زمستانی قبل از شیوع ویروس کرونا در چند ماه اول سال تجربه کرد.

ادواردو سانتاندر (Eduardo Santander)، مدیر اجرایی ETC اظهار کرد: از آنجا که موج دوم بیماری همه گیر کووید-19 اروپا را پیش از فصل زمستان در برگرفته است، اکنون بیش از هر زمان دیگری مهم است که ملتهای اروپایی برای توافق در خصوص راه چاره های مشترک با یکدیگر متحد شوند، نه تنها برای جلوگیری از شیوع ویروس بلکه برای حمایت از بهبود پایدار توریستی، بازگرداندن اعتماد به نفس مسافران و از همه مهمتر محافظت از میلیون ها تجارت، مشاغل و شرکت هایی که در معرض خطر هستند، بنابراین آنها می توانند از عواقب مالی به خوبی عبور نمایند.

وی ادامه داد: بهبود مالی در سراسر اروپا به میزان قابل توجهی به بهبود بخش توریستی بستگی دارد، بخشی که نزدیک به 10 درصد از فراوری ناخالص داخلی اتحادیه اروپا را فراوری می نماید و بیش از 22 میلیون شغل را تشکیل می دهد.

این گزارش همچنین حاکی از آن است که سفرهای داخلی و سفرهایی با مسافت کوتاه در سال 2021 با کاهش محدودیت های سفر و خطرات کمتر دیده شده بعنوان عوامل اصلی در بهبود، سریع مانند سابق بازمی گردند.

علاوه براین، ETC انتظار دارد فرایند تابستانی توریستانی که به جای مراکز شهری پرجمعیت بدنبال مکانهای روستایی و ساحلی هستند همچنان ادامه یابد.

این گزارش معتقد است که می تواند بعضی از نقاط محبوب توریستی را در نظر بگیرد که قبلا برای مقابله با تقاضای سفر بیش از حد کوشش می کردند و به گسترش منافع مالی توریستی بطور مساوی در داخل کشورها یاری کند.

منبع: همگردی
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1269

به "اعلام سقوط 61 درصدی تورهای اروپایی در سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام سقوط 61 درصدی تورهای اروپایی در سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید