اعضای کادر فنی تیم ملی بوکس معین شدند ، خبری از مربی خارجی نیست

به گزارش مینی نت، کادر فنی تیم ملی بوکس تا المپیک 2020 از سوی فدراسیون معرفی گردید. سرمربیگری تیم ملی تا توکیو بر عهده اکبر احدی است.

اعضای کادر فنی تیم ملی بوکس معین شدند ، خبری از مربی خارجی نیست

به گزارش خبرنگاران ، با اعلام اکبر احدی، سه یاری مربی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشور به کادر فنی اضافه شدند. پس از اعلام اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی و در آستانه برگزاری اولین، اکبر احدی دستیارانش را جهت حضور در تمرینات تیم ملی معرفی کرد. سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشور آقایان رضا صمدی، علی مظاهری و افشین نادری را به عنوان دستیاران خود برگزید تا از این پس به عنوان اعضای کادر فنی تیم ملی بزرگسالان کشور در تمرینات و اردوهای آماده سازی تیم ملی حضور یابند.

این درحالی است که بعد از بازی های آسیایی رئیس فدراسیون بوکس، اکبر احدی را به عنوان مدیر فنی تیم ملی مامور نموده بود تا یک مربی خوب خارجی را برای تیم ملی انتخاب کند اما حالا با معرفی کادر فنی تیم ملی بوکس حضور این مربی خارجی منتفی گردیده و حالا باید منتظر ماند و دید که در رده های پایه این مربی خارجی انتخاب می گردد یا نه؟

این کادر فنی تا المپیک 2020 راهنمایی تیم ملی را بر عهده دارد.

اولین دور از اردوهای آماده سازی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشور از امروز در سالن بوکس استادیوم انقلاب تهران به مدت سه هفته شروع می گردد.

ص5

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 52

به "اعضای کادر فنی تیم ملی بوکس معین شدند ، خبری از مربی خارجی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای کادر فنی تیم ملی بوکس معین شدند ، خبری از مربی خارجی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید