استراماچونی: با کسی در ترکیه دیدار ندارم، مشکل حل گردد با اولین پرواز به تهران می آیم، آرزویم این است دوباره سرمربی استقلال شوم، از تیم دیگری پیشنهاد ندارم

به گزارش مینی نت، استراماچونی، سرمربی مستعفی استقلال درباره مسائل مختلف توضیحاتی داد.

استراماچونی: با کسی در ترکیه دیدار ندارم، مشکل حل گردد با اولین پرواز به تهران می آیم، آرزویم این است دوباره سرمربی استقلال شوم، از تیم دیگری پیشنهاد ندارم

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش ، استراماچونی درباره اینکه مدیران استقلال قرار است در ترکیه با وی جلسه برگزار کند یا خیر گفت: من این موضوع را تایید نمی کنم و نمی دانم چرا چنین موضوعی را مطرح کردند.

او ادامه داد: موضوع کاملا معین است و باشگاه می داند که من چه چیز می خواهم. ما سه مرتبه به باشگاه در طول 4 ماه تذکر دادیم. شیوه ای که باشگاه انجام می دهد از طرف من مورد قبول نیست.

استراماچونی بیان نمود: چیزی که آن ها باید به من و همه نشان دهند این است که باید ثابت نمایند می توانند پول من و دستیارانم را طبق قوانین فیفا پرداخت نمایند.

او اضافه کرد: همین الان شدیدا تایید می کنم من هیچ درخواست و یا پیشنهادی از جایی ندارم و آرزوی قلبی ام این است سرمربی استقلال شوم. هیچ وقت هیچ چیزی بیش تر از قراردادم نخواسته ام.

او اضافه کرد: از اول می خواستم که پولم را شفاف و به وضوح از باشگاه دریافت کنم. بعد از بازی با شهر خودرو هیچ گزینه و راه چاره دیگری نداشتم. پس از بازی شهر خودرو طبق چیزی که مقرر شده بود آن ها به وعده های خود عمل نکردند و این تنها راه چاره من بود.

سرمربی مستعفی استقلال بیان نمود: نمی خواهم بگویم مقصر و خطا کار چه کسی است، چون این وظیفه من نیست. ما 4 ماه است که در این مورد با باشگاه صحبت می کردیم و آن ها مدام می گفتند قرار است مشکل به زودی حل گردد.

او اضافه کرد: من هیچ قرار ملاقاتی با فردی ندارم و اول آن ها باید نشان دهند که می توانند به تعهدات خود عمل نمایند یا خیر و پس از آن من با اولین پرواز به ایران بر می گردم.

استراماچونی درباره اینکه آیا از حضور استقلال در پلی اف ناراحت شده یا خیر بیان نمود: باید بگویم هیچ مسئله ای نیست و من فقط مشکل اقتصادی داشتم.

او درباره بلوکه شدن حسابش گفت: بله این یکی از دلایلی است که مسائل من آغاز شد. ما حتی امکان داشتیم حساب جدید باز کنیم، اما این مشکل باقی ماند.

استراماچونی ادامه داد: ضرب الاجل ما 6 دسامبر بود و وقتی آن مهلت گذشت، ما صبح منتظر پاسخ قانونی باشگاه بودیم که به ما بدهند. باشکاه بار ها و بار ها به وکیل من گفت همه چیز حل شده است و مسئله ای نیست، اما همه این موارد منفی بود. وکیل من گفت از این لحظه نباید در تمرینات حاضر شوم و رفتار باشگاه طوری بود که نمی خواهم درباره اش حرف بزنم، چون می خواستم دوباره برگردم. می خواستم همواره مثبت باشم و اظهار نظری کنم.

او اضافه کرد: دقایقی پیش با وریا غفوری حرف زدم و به او تمام دستورات تمرینات را دادم تا چگونه تمرین نمایند. به خاطر اینکه تمام تلاشم این است تا پاسخ مثبت از وکیلم دریافت کنم و با اولین پرواز به تهران برگردم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 602

به "استراماچونی: با کسی در ترکیه دیدار ندارم، مشکل حل گردد با اولین پرواز به تهران می آیم، آرزویم این است دوباره سرمربی استقلال شوم، از تیم دیگری پیشنهاد ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی: با کسی در ترکیه دیدار ندارم، مشکل حل گردد با اولین پرواز به تهران می آیم، آرزویم این است دوباره سرمربی استقلال شوم، از تیم دیگری پیشنهاد ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید