اخبار مربوط به کرونا با همکاری نهادهای علمی غربالگری می شود

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران، انجمن ژنتیک به منظور ایجاد زیرساختی برای هماهنگی بیشتر مراکز و نهادهای تصمیم گیر حوزه زیستی در مبحث مقابله با ویروس کرونا گروه مشترکی با مشارکت انستیتو پاستور، پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، ستاد توسعه زیست فناوری، انجمنهای بیوتکنولوژی، ژنتیک پزشکی، میکروب شناسی و یروس شناسی تشکیل داده که اطلاعات و آخرین اخبار کرونا از این کانال بیرون بیاید.

اخبار مربوط به کرونا با همکاری نهادهای علمی غربالگری می شود

این گروه که از ابتدای سال 99 تشکیل شده با همراهی و همکاری گروههای زیادی متشکل از کارشناسان بالینی، ویروس شناس، متخصص ژنتیک و ... تشکیل شده که اطلاعات درستی را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

انجمن ژنتیک این کانال را تشکیل داده تا اطلاعات موثق در خصوص کرونا را بعد از بررسی صحت در اختیار عموم قرار دهد و از انتشار اطلاعات غلط جلوگیری کند.

شبکه ای که به نام گام توسط انجمن ژنتیک تشکیل شده برای اطلاع رسانی منطقی در خصوص ویروس کرونا از دیدگاه علمی است که این اطلاعات را در اختیار عموم قرار می دهد.

این گروه که در زمینه تولید محتوای مرتبط با ویروس کرونا تشکیل شده، یک مرجع علمی برای هماهنگی و یک صدایی در اطلاع رسانی درباره این ویروس است. این اقدام در راستای حذف اخبار جعلی و بی پشتوانه علمی اجتماعی توسط انجمن ژنتیک تشکیل شده است.

همچنین انجمن علمی ژنتیک از انجمن های علمی در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی برای همکاری با این شبکه دعوت به عمل آورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1147

به "اخبار مربوط به کرونا با همکاری نهادهای علمی غربالگری می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخبار مربوط به کرونا با همکاری نهادهای علمی غربالگری می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید