اجرای عملیات روکش آسفالت محور میناب - بشاگرد

به گزارش مینی نت، معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از پیشرفت 20 درصدی عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت محور میناب - بشاگرد خبرداد و گفت: طول این پروژه 17 کیلومتر است که تا کنون چهار کیلومتر آن بازسازی و بهسازی شده است.

اجرای عملیات روکش آسفالت محور میناب - بشاگرد

به گزارش خبرنگاران هرمزگان،معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از پیشرفت 20 درصدی عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت محور میناب - بشاگرد خبرداد و گفت: طول این پروژه 17 کیلومتر است که تا کنون چهار کیلومتر آن بازسازی و بهسازی شده است.

میردادی اضافه کرد: پروژه مذکور با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال در حال اجرا می باشد و هدف از اجرای آن ایجاد شرایط مطلوب برای حمل و نقل جاده ای، افزایش ایمنی محورهای مواصلاتی شرق استان و داشتن رویه آسفالت با کیفیت است.

وی در مورد پروژه تکمیل بلوار میناب - تیاب - حکمی نیز ابراز داشت: این پروژه نیز 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که برای تکمیل پروژه 75 میلیارد ریال اعتبار منظور شده است و عملیات اجرایی آن با قوت تداوم خواهد داشت.

وی با تاکید بر این که اجرای طرح مذکور به سبب ارتقای کیفیت تردد از اهمیت ویژه ای برخوردار است، ادامه داد: برای ارتقای کیفیت و افزایش ایمنی این محور روستایی، 2 دستگاه پل با دهانه های 2 متری ساخته خواهد شد که در حال حاضر یکی از پل ها ساخته شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان اظهارکرد: عملیات روکش آسفالت محورهای مواصلاتی، راههای بین شهری و روستایی استان هرمزگان به تناسب اعتبارات و با تامین قیر در دستور کار این اداره کل واقع شده است و با برنامه ریزی دقیق و کوشش همکاران خدوم مجموعه راهداری اقدامات لازم به منظور افزایش رفاه کاربران جاده ای انجام خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1654

به "اجرای عملیات روکش آسفالت محور میناب - بشاگرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای عملیات روکش آسفالت محور میناب - بشاگرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید