آمادگی وزارت علوم برای تعامل با نهاد های سیاستگذاری به وسیله جایزه ملی لجستیک

به گزارش مینی نت، وزیر علوم گفت: وزارت علوم آمادگی دارد که تعامل خود را با نهاد های سیاستگذاری به وسیله جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین ادامه دهد و از این طریق مشوق استعداد های جوان و خلاق این حوزه باشد.

آمادگی وزارت علوم برای تعامل با نهاد های سیاستگذاری به وسیله جایزه ملی لجستیک

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در پیامی به دومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین گفت: حوزه لجستیک و زنجیره تامین به اسم یکی از بستر های موفقیت ساز در جهان رشد پیدا نموده است.

وی اضافه کرد: امروزه رقابت شرکت ها و بنگاه های تجاری تنها بر اساس معیار های کیفی صورت نمی گیرد، بلکه زنجیره تامین هم یکی از عوامل و فاکتور های تاثیرگذار آن است.

وزیر علوم ادامه داد: در حوزه علم و فناوری کوشش زیادی اجرا شده که با ایجاد تخصص در حوزه لجستیک و زنجیره تامین فناوری و دانش مرتبط در خدمت حوزه های تجاری قرار گیرد.

غلامی اضافه کرد: دانشگاه ها و مراکز علمی به لحاظ تحقیقات و تربیت نیروی انسانی می توانند در حوزه لجستیک و زنجیره تامین نقش داشته باشند.

وی اظهار کرد: متخصصان و دست اندرکاران مرتبط با حوزه لجستیک و زنجیره تامین باید کوشش نمایند تا ارزش های نهفته این حوزه در سازمان های مختلف نهادینه گردد.

وزیر علوم در خاتمه گفت: وزارت علوم آمادگی دارد که تعامل خود را با نهاد های سیاستگذاری به وسیله جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین ادامه دهد و از این طریق مشوق استعداد های جوان و خلاق این حوزه باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1687

به "آمادگی وزارت علوم برای تعامل با نهاد های سیاستگذاری به وسیله جایزه ملی لجستیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی وزارت علوم برای تعامل با نهاد های سیاستگذاری به وسیله جایزه ملی لجستیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید