آماده باش مسکو برای مقابله با طرح آمریکا علیه سوریه

به گزارش مینی نت، خبرنگاران : معاون وزیر خارجه روسیه تاکید نمود که این کشور هرگز اجازه نخواهد داد شورای امنیت طرحی درباره سوریه را که بر اساس گزارش سازمان منع تسلیحات شیمیایی تدوین شده، تصویب کند.

آماده باش مسکو برای مقابله با طرح آمریکا علیه سوریه

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا ، سرگئی ورشینین، معاون وزیر خارجه روسیه در سخنرانی در شورای فدرال این کشور با تاکید بر اینکه روسیه هرگز اجازه نخواهد داد شورای امنیت طرحی درباره سوریه را که بر اساس گزارش سازمان منع سلاح های شیمیایی تدوین شده، تصویب کند، گفت: مسکو میخواهد با دیگر کشورها در مورد این مساله کار کند.

21 اکتبر گزارش سازمان منع سلاح های شیمیایی درباره سوریه به شورای امنیت ارائه شد.

ورشینین در ادامه این مساله را بعید ندانست که طرف آمریکایی پیشنهاد یک طرح کاملا غیرقابل پذیرش علیه سوریه درباره سلاح های شیمیایی بدهد.

این دیپلمات روس تاکید نمود: روشن است که چنین طرحی ما را به کجا راهنمایی خواهد نمود، نمی توانیم اجازه صدور چنین طرحی را بدهیم و نمی توانیم با آن موافقت کنیم. با جدیت با دیگر کشورها کوشش خواهیم کرد مانع از دستیابی آمریکایی ها به اکثریت آرا در شورای امنیت شویم.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1224

به "آماده باش مسکو برای مقابله با طرح آمریکا علیه سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش مسکو برای مقابله با طرح آمریکا علیه سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید