شروع بازنگری 32 رشته کاردانی فنی و حرفه ای

به گزارش مینی نت، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای از شروع بازنگری 32 رشته فنی و حرفه ای در مقطع کاردانی اطلاع داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته به تدریج تمامی سرفصل های این دانشگاه مورد بازنگری قرار می گیرند.

شروع بازنگری 32 رشته کاردانی فنی و حرفه ای

دکتر ابراهیم صالحی عمران در گفت و گو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب با اشاره به بازنگری سرفصل های درسی به عنوان یکی از مهم ترین برنامه های دانشگاه فنی و حرفه ای، اظهار کرد: در حال حاضر بازنگری و تدوین مجدد برنامه های درسی 32 رشته کاردانی فنی و حرفه ای شروع شده است و باید تا مهر سال آینده این سرفصل ها مجدداً تدوین شوند تا دانشجویان بر اساس سرفصل های جدید آموزش ببینید.

وی در ادامه توضیح داد: تدوین وبازنگری برنامه های درسی دانشگاه فنی حرفه ای با هدف احتیاجمندی های بازار کار و برای انطباق رشته ها با احتیاج جامعه صورت می گیرد. ضمن اینکه بسیاری از این سرفصل ها سال های زیادی مورد بازنگری قرار نگرفته اند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خاطر نشان کرد: برنامه ما این است که تمامی سرفصل های درسی دانشگاه مورد بازنگری قرار بگیرند که این برنامه را با دوره های کاردانی شروع نموده ایم که بعد از اتمام این سرفصل ها، به بازنگری سرفصل های دوره کارشناسی نیز خواهیم پرداخت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 144

به "شروع بازنگری 32 رشته کاردانی فنی و حرفه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع بازنگری 32 رشته کاردانی فنی و حرفه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید